لبخند هالیوودی چیست

در این مقاله قصد داریم به توضیح اصلاح طرح لبخند  یا اصطلاحا لبخند هالیوودی  و عوامل موثر در هزینه های اصلاح طرح لبخند که توسط دکتر ساسان ترابیان انجام می شود بپردازیم 
در برخورد و مواجهه با افراد مختلف اولین نکته‌ای که نظر ما را به خود جلب می‌کند چهره و البته مهم‌ترین قسمت چهره، لبخند فرد مقابل است که زیباترین پیام را به مخاطب مخابره می‌کند و هر چه لبخند زیباتر باشد، تاثیرگذاری بیشتر می‌شود.
زیبایی لبخند آن قدر مهم و البته تاثیرگذار است که افراد برای داشتن این موهبت شگفت انگیز حاضر هستند هزینه کنند و با مراجعه به متخصصین در این زمینه این امکان را برای خود فراهم کنند.
اما نکته ی قابل توجه آن است که زیبایی لبخند به عوامل مهم دیگری بستگی دارد و آن هماهنگی و هارمونی بین اجزاء فک، صورت و دندان‌ها است و هرچه این هماهنگی بیشتر باشد لبخند زیباتر خواهد بود.
مسلماً با داشتن دندان‌های نامرتب، بد رنگ، پوسیده و کوتاه نمی‌توان انتظار داشت که لبخندی دلنشین داشته باشید.
به همین خاطر نقش متخصصین دندانپزشکی در رشته‌های مختلف بسیار پر رنگ و با اهمیت است، گاه لازم است که اصلاحاتی در فک و لثه صورت پذیرد و گاه امکان دارد دندان‌ها جایگزین و اصلاح و پر شود و گاه به ارتودنسی نیاز پیدا می‌کند.
smile_makeover

اصلاح طرح لبخند چیست

اصلاح طرح لبخند به مجموع روش هایی اطلاق می شود که از نظر ظاهری دندان های زیبایی داشته باشد که می توان در لبخند هالیوددی از روش های ارتودنسی، لمینت و ایمپلنت و ... متناسب با نوع مشکل بیمار استفاده کرد بنابراین اصلاح طرح لبخند یک نوع روش زیبایی بوده و جنبه درمانی ندارد  دندانپزشکی زیبایی بر طبق شرایط دهان و دندان شما بهترین مشاوره را اعمال خواهد نمود.

هزینه اصلاح طرح لبخند

hollywood_smile
وسوسه زیبایی و زیبا تر شدن تقریبا سراغ هر جوانی می رود. چون انسان ها اصولا زیبای را دوست دارند واین حس در سنین جوانی چند برابر است.
از پر طرفدارترین جراحی ها در ایران و دنیا , جراحی زیبایی دندان و کارهای مربوط به دندان است مخصوصا پر کردن فاصله ی بین دندان ها و اصلاح طرح لبخند.
اهمیت اصلاح طرح لبخند به هیچ وجه کمتر از آنچه بیان می شود نیست زیرا لبخند شما اولین چیزی است که بسیاری از افراد هنگام برخورد با شما به آن توجه می کنند
استانداردهای لبخند هالیوودی 
  1.  در یک لبخند زیبا باید خطی که از لبه ی برنده ی دندان های قدامی فک بالا عبور می کند با لبه ی پایین موازی باشد
  2.  در لبخند زیبا خط لبخند لب بالایی از محل اتصال لبه ی لثه به دندان عبور کند.
  3.  عمق فضایی بین دندانی از نسبت های خاصی پیروی می کند
  4.  لبه ی قدامی دندان های فک بالا یک تا یک ونیم میلی متر جلوتر از دندان های قدامی فک پایین باشد.
  5.  لبه ی دندان هایی قدامی در یک خط مستقیم قرار داشته باشند
افراد واجد شرایط برای اصلاح طرح لبخند
  •     تغییر رنگ دندان
  •     پوسیدگی و یا لب پر شدن دندان
  •     دندان کج
  •    فاصله بین دندان‌ها
  •    نداشتن دندان

smile_makeover

مزایای اصلاح طرح لبخند 

اصلاح طرح لبخند و زیباتر شدن لبخند اثر چشمگیری بر افزایش اعتماد به نفس و کیفیت زندگی دارد . دکتر ساسان ترابیان  با بهره گیری از روش های نوین دندانپزشکی زیبایی به مراجعه کنندگان کمک می کند تا در کوتاهترین زمان لبخند رویایی خود را به دست بیاورند اگر می‌خواهید چهره‌ای جوان‌تر داشته باشید، لبخندی درخشان و زیبا زمان را برایتان به عقب بازخواهد گرداند. با مسواک زدن روزانه، استفاده مرتب از نخ دندان و مراجعه منظم به دندانپزشک می‌توانید لبخند جدید به‌دست آمده را سال‌ها حفظ کنید
به طور معمول، اصلاح طرح لبخند نیازمند چند پروسه درمانی است. ممکن است بسته به وضعیت سلامت دهان و دندان شما، دو یا چند پروسه که می‌تواند ترکیبی از عملیات ترمیمی و عملیات زیبایی باشد، به شما توصیه گردد.

انواع روش‌های اصلاح طرح لبخند


این فرآیند بهبود لبخند و داشتن لبخند زیبا توسط دندانپزشک زیبایی از طریق یک یا چند روش زیبایی دندان از قبیل لمینیت یا لامینیت، ونیر یا کامپوزیت ونیر، باندینگ دندان، کاشت دندان و سفید کردن دندان یا بلیچینگ و روکش گذاری با روکش‌های فول و تمام سرامیک دندان، اصلاح لبخند لثه‌ای و غیره انجام می‌شود. با این روش‌ها رنگ، شکل، فرم، موقعیت و سایر موارد در دندان‌ها اصلاح می‌شود و لبخندی زیبا و جذاب به داوطلب اصلاح طرح لبخند هدیه می‌شود


طرح لبخند برای هر فرد


اصلاح طرح لبخند برای هر فرد به صورت واحد و مجزاست و نمی‌توان با همان شیوه‌ای که فردی تحت درمان قرار گرفته دیگران نیز درمان شوند.
طرح لبخند برای هر فرد بستگی به اجزای صورت و نوع پوست، رنگ مو، رنگ دندان، نمای دندان و بافت لثه و موارد بسیار دیگری دارد که دندان پزشک زیبایی باید در نظر بگیرد.
Cost_effective_smile_design


عوامل موثر در هزینه اصلاح  طرح لبخند


همان طور که ذکر شد برای داشتن طرح لبخندی زیبا می‌بایست مجموعه‌ای از روش‌ها انجام شود تا فرد از یک لبخند زیبا برخوردار شود.
 
  1.    استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته: مسلماً هرچه دستگاه‌ها و تجهیزات به کار گرفته شده در این درمان پیشرفته‌تر و مدرن‌تر باشد هزینه درمان افزایش پیدا می‌کند.
  2.   میزان تخصص و مهارت پزشک: تخصص و مهارت یک پزشک مطمئناً در کوتاه زمان به دست نیامده و او مشقات زیادی برای کسب این مهارت متحمل شده است و این تخصص در به دست آمدن نتیجه ی مطلوب مؤثر خواهد بود و همین امر باعث می‌شود هزینه دریافتی آن پزشک بالاتر برود.
  3.   نحوه و روش درمان: بنابر این که از چه شیوه یا شیوه‌های برای اصلاح طرح لبخند استفاده شود هزینه‌های آن متفاوت خواهد بود و تأثیر مستقیم در میزان هزینه دارد. برای مثال پر کردن جای خالی دندان‌های بیمار می‌تواند از طریق ایمپلنت و روش پروتزهای مصنوعی انجام شود. در روش ایمپلنت به دلیل سختی فرآیند درمان و همچنین استفاده از مواد گران‌قیمت‌تر، هزینه درمان افزایش می‌یابد. این در حالی است که در روش پروتزهای مصنوعی، هزینه‌ها تا حد زیادی متفاوت است و بیمار با پرداخت وجه کمتری می‌تواند جای خالی دندان‌ها را پر کند؛ که البته این کجا و آن کجا! مطمئناً به هر میزان که هزینه درمان بیشتر باشد، میزان کیفیت درمان و اصلاح طرح لبخند نیز بهتر خواهد بود.
     

Comments

Popular posts from this blog

هزینه لمینت دندانی

ایمپلنت دندان چیست

جستجوی دندانپزشک خوب در تهران