جستجوی دندانپزشک خوب در تهران

dr_sasan_torabian
در کلان شهر تهران نزدیک به 13 هزار دندانپزشک مشغول به فعالیت می باشند که کمتر از 10 درصد این دندانپزشکان بسیار حرفه ای و حاذق می باشند که میتوان آنها را به عنوان دندانپزشک خوب درتهران نامید. زمانی که احتیاج به دریافت خدمات زیبایی و ترمیمی، درمانی دهان و دندان دارید برای مراجعه به دندانپزشک خوب در تهران درمرحله اول باید به انجام کاری که میخواهید انجام دهید دقت کنید به عنوان مثال جایز نیست که برای انجام ارتودنسی به دندانپزشک متخصص درمان ریشه مراجعه نمایید یا برعکس. 
لازمه دریافت یک نتیجه خوب برای زیبایی دندان ها انتخاب بهترین دندانپزشک زیبایی می باشد تا با بکارگیری بهترین روش و با کیفیت ترین مواد بتوان نتایج بسیار مطلوبی را دریافت کرد
با وجود این همه دندانپزشک، چگونه متوجه می‌شوید که دندان پزشک خوب در تهران را انتخاب کرده‌اید؟

دندانپزشک خوب در تهران

یکی از مشخصه‌های تهران بزرگ، مرجع بودن این شهر برای کشور است. در کنار امکانات رفاهی، گردشگری، اجتماعی، رجوع ایرانی‌ها برای موارد و نیازهای پزشکی  و دندانپزشکی نیز به وفور مشاهده می‌شود.
تهران شهری بزرگ با ساکنین بسیار زیاد و جمعیت ثابت بیش از 8 میلیون نفر است. این در حالی است که تعداد افرادی که در تهران رفت و آمد دارند به بیش از 14 میلیون نفر می‌رسد.
dr_sasan_torabian
به دلیل سکونت بسیاری از متخصصین و صاحب نظران عرصه پزشکی دندانپزشکی به خصوص دندانپزشکی زیبایی در شهر تهران و قرار داشتن محل کار آنها در شهر تهران، هموطنانمان از سراسر کشور برای درمان به این شهر مراجعه می‌کنند.دکتر ساسان ترابیان علاوه بر شهرهای ماهشهرو کرج در شهر تهران نیز در کلینیک مجهز و تخصصی سیمادنت پذیرای بیماران می باشند 

نکات طلایی شناخت دندانپزشک خوب د رتهران 

  • بررسی مشکل بیمار
یک دندانپزشک خوب سراسیمه عمل نمیکند و مشکل بیمار را به خوبی بررسی می کند تا بتوان به تشخیص و در مرحله بعد اقدام به درمان می کند  
  • اطلاع رسانی به بیماران 
 با توجه به اینکه اطلاعات افراد در حوزه بیماری های دهان و دندان و خطرات احتمالی که ممکن است در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی بروز کند دندانپزشک خوب موظف می باشد که با آموزش های خود به بیماران از خطرات و بیماری های دیگر دور نگه دارد 
 Beauty_dentist
  • صرفه جویی در زمان و هزینه بیماران 
خیلی از بیماران توان پرداخت هزینه های گزاف دندانپزشکی را ندارند.زمان و هزینه ۲ پرچم قرمز برای ورود به دندانپزشکی هستند. بهترین دندانپزشک کسی است که بتواند این ۲ مورد را در بیماران مدیریت نماید و بهترین انتخاب ها را برای هر بیماری داشته باشد.
  • رعایت بهداشت محیطی
بهترین دندانپزشک کسی است که در مرحله اول به تمیزی مطب و ابزار های خود اهمیت ویژه دهد.به اطراف و ابزار های داخل مطب به خوبی دقت کنید و در صورتیکه احساس کثیفی کردید به هیچ عنوان اجازه معالجه را ندهید زیرا ممکن است باعث بیماری شما و خانواده تان گردد.
  • ویزیت سالیانه 
بهترین دندانپرشک با شما یک رابطه طولانی مدت برقرار میکند و قرار ملاقات های بعدی را با شما فیکس میکند تا همیشه دندان های شما را تحت نظر داشته باشد.
  • مراقبت از کارکنان
بهترین دندانپزشک کسی است که نه تنها از بیماران خود مراقبت میکند بلکه مراقب کارکنان داخل مطب خود نیز هست چون آنها نماد های آن دندانپزشک هستند.پس وقتی وارد یک مطب دندانپزشکی شدید از وضعیت دندان های کارکنان آن مطب به این نکته پی خواهید برد که دندانپزشک در چه سطحی قرار دارد و آیا به سلامت کارکنان خود اهمیت میدهد یا خیر.
  • زمانبر بودن پروسه دندانپزشکی
برخی از پروسه های دندانپزشکی ممکن است طولانی و سخت باشد در این موقع دندانپزشک به دنبال بهبود دهان و دندان شما است و به دنبال بهترین راه برای انجام کار های خود می باشد.پس طولانی شدن زمان را همیشه به حساب بد بودن دندانپزشک نگذارید، زیرا بهترین دندانپزشک کسی است که به سلامت بیماران خود بیشتر اهمیت دهد تا اینکه در طول روز تعداد بیشتری بیمار را ویزیت نماید.
  • احترام به بیماران
یک دندانپزشک خوب، کسی است که به بیمار خود بیش از یک مراجعه کننده اهمیت دهد و با او یک رابطه خوب و محترمانه برقرار کند.احترام به بیماران یکی از بزرگترین خصیصه های دندانپزشکان مطرح تهران است.


روش‌های جستجوی دندانپزشک خوب در تهران

 
  •  جستجو در اینترنت
امروزه به دلیل در دسترس بودن اینترنت برای همه افراد ، یکی از رایج و ساده‌ترین راهکارها جستجو در اینترنت است. کافی است فقط در اینترنت کلید واژه‌هایی همچون دندانپزشک خوب در تهران، مطب دندان پزشکی، دندانپزشک معالج، دکتر دندان پزشک، و غیره را جستجو کنید، می‌بینید که با لیست عظیمی از دندانپزشک ها، مطب‌ها، کلینیک‌های دندانپزشکی، بیمارستان‌های تحت درمان و متخصصین برخورد می‌کنید. اما نکته حائز اهمیت آن است که چگونه می‌توان به جستجو در اینترنت اعتماد کرد:
  •   خواندن نظرات
شما می‌توانید با مراجعه به صفحات دندان پزشکان و مشاهده نظرات مشتریان، از رضایت یا عدم رضایت آنان جویا شوید. البته نمی‌توان به صورت قطعی این مورد را بررسی کرد. اما تا حدی می‌تواند به شما در انتخاب کمک کند.
  •  مشاهده مدارک پزشک
با مراجعه به وب سایت دندانپزشک مورد تحقیق و مشاهده مدارک اخذ شده توسط او می‌توان به توانایی، مهارت‌های تخصصی و علم او اعتماد پیدا کرد.
محل فارغ التحصیلی دندانپزشک شما نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هرچه دانشگاه محل فارغ التحصیلی بهتر و معتبرتر بوده باشد، بالطبع دندانپزشک شما تحت نظر اساتید برتر و تحت آموزشهای حرفه ای تری قرار گرفته.
  • تأییدیه‌های دولتی 
هر سایت یا مجموعه‌ای که به صورت رسمی و قانونی فعالیت دارد، قطعاً از نهاد یا ارگان دولتی تأییدیه گرفته است. شما با مراجعه به وبسایت دندانپزشک، می‌توانید متوجه شوید فعالیت ایشان قانونی است یا غیر قانونی.
  • 2- تبلیغات کلامی
دومین روش برای پیدا کردن دندانپزشک خوب در تهران، پرسش از کسانی است که به پزشک مراجعه کرده‌اند. قطعاً اگر این افراد از درمان او راضی باشند، بازخوردهای مثبتی نیز نشان می‌دهند. کارشناسان تبلیغات، عقیده دارند قوی‌ترین روش برای ترغیب دیگران، مشتریان راضی هستند؛ کسانی که خود مشکل مورد نظر را داشته و نزد دندانپزشک خاصی، نسبت به رفع آن اقدام کرده، نتیجه مثبتی گرفته و تجربه مثبت خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند.
شما با مراجعه به این افراد و پرس و جو از چند و چون نحوه درمان، می‌توانید دندان پزشک خوب در تهران را بیابید.
  •  مراجعه به تبلیغات در روزنامه‌های کثیر الانتشار
یکی از رایج‌ترین روش برای انتخاب دندان پزشک خوب در تهران، خرید روزنامه‌های معتبر است. شما با مراجعه به بخش تبلیغات این روزنامه‌ها می‌توانید، دندان پزشک نزدیک منطقه خود را پیدا کرده و به او مراجعه کنید. زیرا روزنامه‌های معتبر، برای درج آگهی از آگهی کننده، مدارک معتبر اخذ می‌کنند. بدین صورت هیچ تبلیغاتی به صورت اشتباه و نامعتبر درج نمی‌شود. شما نیز می‌توانید به نیازمندی‌های روزنامه هم مراجعه کنید. البته حتماً در کنار توجه به نیازمندی‌ها، از موارد تحقیقی دیگر برای تأیید دندانپزشک بهره ببرید.
  • مراجعه به مراکز معتبر
یکی دیگر از راههای پیدا کردن دندانپزشک خوب در تهران، مراجعه به مراکز معتبر و معروف در تهران است. زیرا این مراکز برای خدمت رسانی بهتر و کاملتر، تلاش می‌کنند از دندانپزشکان کارکشته و حرفه‌ای در کادر خود استفاده کنند. بنابراین شما با خیال راحت می‌توانید به این مراکز معتبر مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرید.
 
 اگر برای داشتن دندانهای زیبا، به دنبال دکتر دندانپزشکی زیبایی در بین بهترین دندانپزشکان زیبایی تهران می گردید؛ همیشه به پیشینه و کارهای قبلی دندانپزشک خود مراجعه کنید. سابقه دندانپزشک  در زمینه کارهای زیبایی دندان میتواند راهنمای شما برای پیدا کردن بهترین دندانپزشک زیبایی باشد.

Comments

Popular posts from this blog

هزینه لمینت دندانی

ایمپلنت دندان چیست