بهترین دندان پزشک تهران

در این مقاله قصد داریم به معرفی دکتر ساسان ترابیان که در حوزه دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی که شامل اصلاح طرح لبخند ، کاشت دندان ، لمینت دندان و ارتودنسی می شود بپردازیم 

دندانپزشک زیبایی ساسان ترابیان 

ساسان ترابیان
دکتر ساسان ترابیان دندانپزشک زیبایی اولین فارغ التحصیل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال 1381 هستند.
از سال 1381 مشغول به درمان بیماران بوده اند. مطب ایشان در شهرهای ماهشهر، کرج و از سال 1397 در تهران قرار داشته است.

برخی از مدارک علمی دکتر ساسان ترابیان 

  • عضو انجمن تحقیقات دندانپزشکی آمریکا
  • فلوشیپ و مسترشیپ ایمپلنت از Icoi
  • فلوشیپ و مسترشیپ ایمپلنت از Icoi
  • دارنده مدارک بین المللی در ایمپلنت
  • دارای مدرک دوره های تخصصی لیزر از دانشگاه آخن آلمان
  • مدرک دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه Rochester نیویورک
  • مولف کتاب آموزش عملی ارتودنسی ثابت از ابتدا تا انتها
  • عضو انجمن تحقیقات دندانپزشکی آمریکا از سال2004
  • مدرک دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه Rochester نیویورک
  • دارای مدارک بین المللی Dentium, Dentsply, Straumann, Intra Lock در ایمپلنت

خدمات ترمیمی و زیبایی دکتر ساسان ترابیان 

خدمات دندانپزشکی زیبایی

اصلاح طرح لبخند | لبخند هالیوودی

.اصلاح طرح لبخند یا طراحی لبخند یا لبخند هالیوودی به نمایش گذاشتن دندان ها و لثه ها در وضعیت مناسبی گفته میشود که با جذابیت خاصی روی چهره ی فرد کاندید  جلوه نمایی میکند  و او را زیباتر مینمایاند . این فرآیند بهبود لبخند و داشتن لبخند زیبا است که توسط دکتر ساسان ترابیان از طریق یک یا چند روش زیبایی دندان از قیبل لمینیت یا  لامینیت ، ونیر یا کامپوزیت ونیر، باندینگ دندان، کاشت دندان و سفید کردن دندان یا بلیچینگ  و روکش گذاری با روکش های فول و تمام سرامیک دندان ، اصلاح لبخند لثه ای و غیره انجام می شود . با این روش ها رنگ، شکل، فرم، موقعیت و سایر موارد در دندان ها اصلاح می شود و لبخندی زیبا و جذاب به داوطلب اصلاح طرح لبخند هدیه می شود .

ایمپلنت دندان | کاشت دندان 

ایمپلنت دندان نوعی پایه تیتانیومی سازگار با سلول های بدن است. از ایمپلنت های دندانی به عنوان جایگزینی مناسب و دائمی به جای یک یا چند دندان از دست رفته استفاده می شود. پس از قراردادن ایمپلنت توسط ساسان ترابیان در داخل استخوان فک، با استخوان سازی سلول های استخوان ساز در سطح ایمپلنت، استخوان فک به ایمپلنت جوش می خورد. فرآیند جوش خوردن معمولا 3 تا 4 ماه طول کشیده، سپس قسمت تاج و روکشدندان ساخته شده و بر روی پایه قرار می گیرد. از دست دادن یک یا چند دندان تاثیر به سزایی در چهره و مهم تر از آن در روحیه و اعتماد به نفس افراد دارد. با استفاده از ایمپلنت های دندانی میتوان علاوه بر بازیابی توانایی جویدن طبیعی، چهره طبیعی و زیبایی لبخند را نیز به فرد بازمی گرداند. کاشت ایمپلنت در خانم ها از سن 15 سالگی و در آقایان از سن 18 سالگی امکان پذیر است.

ارتودنسی 

ارتودنسی به معنی مرتب کردن دندان ها می باشد .اگر دندان ها به هر دلیلی با یکدیگر هم تراز نباشند باعث بروز مشکلات در جویدن می شود .افراد از هر رده‌ی سنی می‌توانند از ارتودنسی استفاده کنند. دندان‌های کج، به هم فشرده‌شده و بیرون‌زده می‌توانند ظاهر و عملکرد دندان‌های شما را تحت تأثیر قرار دهند برای رفع این مشکل ارتودنسی به عنوان یکی از درمان های تخصصی دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی می باشد که با هدف مرتب کردن بی نظمی های دندانی، اصلاح جفت نشدن دو ردیف دندان  و تنظیم رشد دندان ها در جهت مناسب انجام می شود. در این درمان، از ارتودنسی ثابت یا متحرک و گاهی کش های لاستیکی، برای اعمال فشار به دندان ها و هدایت آن ها به جایگاه مناسب استفاده می شود.

انواع ارتودنسی

  • ارتودنسی ثابت
  • ارتودنسی متحرک
  • ارتودنسی نامرئی

لمینت دندان 

مواد هم رنگ با دندان که برای اصلاح فرم دندان ها و همچنین بستن بخش هایی که بین آنها زیاد فاصله افتاده و حتی برای هم رنگ کردن بخش هایی از دندان مورد استفاده قرار می گیرد را لمینت می گویند. لامینت در واقع  از دو جنس ساخته می شود: یا کامپوزیت هستند و در مطب ساخته می شوند و یا از جنس سرامیکی می باشند.با توجه به اینکه توسط لمینت دندان می توان دندان هایی فوق العاده زیبا را ایجاد کرد که در آن کمترین تراش بروی دندان صورت گرفته لذا شاید اولین راه و طرح درمانی در جهت از بین بردن شکل و فرم بد دندان چیزی جز لمینت نباشد.

ویدئو صحبت های دکتر ساسان ترابیان در حوزه دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی

 
 

Comments

Popular posts from this blog

هزینه لمینت دندانی

ایمپلنت دندان چیست

جستجوی دندانپزشک خوب در تهران